Politica de returnare

Politica de returnare

La SC TAPEL SRL poti returna la fel cum ai cumparat: simplu și fără bătai de cap. Dacă, din orice motiv, nu ești 100% multumit de un produs pe care l-ai cumparat, poți să il returnezi in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care ți-a fost livrat de catre curier. Produsele pot fi returnate completand formularul de retur sau in magazinul SC TAPEL SRL

In conformitate cu dispoziţiile OG130/2000 in cazul in care cumparatorul este nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca constata ca produsul nu corespunde cerintelor sale poate returna bunurile achizitionate. Astfel produsele livrate in urma unei comenzi plasate online, fara a vedea produsul in magazin, se pot returna, de preferință în ambalajul original şi în aceaşi stare în care au fost recepţionate, în termen de 14 zile calendaristice de la primire. Termenul de 14 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curgă de la data primirii lor de catre consumator. Asadar, pentru a fi luat in considerare, formularul de retur poate fi trimis cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data livrarii produsului.

Contravaloarea produselor comandate se va returna in maxim 14 de zile calendaristice de la data denuntarii in scris a contractului de catre consumator. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza: pentru comenzile achitate cu card online ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata; pentru comenzile achitate cu Op/ramburs-> prin virament bancar; SC TAPEL SRL va putea amana rambursarea sumei pana la primirea produselor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsele (se va lua data cea mai recenta).

Cumparatorul va trebuie sa suporte doar costurile directe legate de returnarea produselor.

Conditii generale de returnare:

  • Puteti solicita returul produselor livrate, daca va aflati in una dintre situatiile de mai jos
  • Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de client.
  • Produse ce v-au fost livrate gresit Daca vi sa livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de SC TAPEL SRL
  • Produse defecte in perioada de garantie Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi returnate catre SC TAPEL SRL

ATENŢIE:

  • nu fac obiectul denunţării unilaterale a contractului: produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri sau care prezintă defecţiuni din culpa cumpărătorului;
  • produsele care prezintă urme ale folosirii: zgarieturi, uzura roti, talpa, cauciucuri/saboti de frana etc;
  • produsele care au fost desfăcute ori ale căror piese au fost înlocuite;
  • produsele nefuncţionale care fac obiectul reparaţiilor sau inlocuirii lor în baza certificatului de garanţie,
  • produsele executate dupa specificatiile consumatorului sau personalizate la cererea acestuia (conform art.10 din OG 130/2000 republicată)
  • produsele consumabile (ceara, ulei de intretinere, produse de curatare etc)
In baza unui raport de evaluare, se pot returna si produsele considerate folosite, la pret redus, cu acordul ambelor parti. Raportul este intocmit de un responsabil SC TAPEL SRL

Procedura de returnare:

In cazul in care doresti sa returnezi un produs, te rugam sa urmezi urmatorii pasi:

Ambaleaza corespunzator produsul, iti recomandma in cutia originala a acestuia, nedeteriorata, toate accesoriile primite, certificatul de garantie si o copie a facturii.

Expediaza produsul, printr-un curier rapid la adresa Str. Cugir, nr. 1, Jud. Sibiu, Romania, precizand pe colet "Returnare produs". Clientul este responsabil de impachetarea produsului si a documentelor necesare pentru expediere. Produsul poate fi de asemenea adus personal in SC TAPEL SRL Str. Cugir, nr. 1, Jud. Sibiu, Romania

Date de care trebuie tinut cont atunci cand se returneaza produsele comandate:

  • Produsele trebuie sa fie in stare foarte buna, sa nu fie folosite sau uzate; acestea se pot returna de preferinta in ambalajul original fara a fi deteriorate (scotch lipit direct pe cutie ori cu urme de lovituri )
  • Starea produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor. Orice semn de uzura existent pe produs atrage anularea dreptului de returnare.
  • In cazul tuturor materialelor consumabile, folosirea lor (fie si numai o singura data) nu mai permite returnarea lor.
  • Daca produsele pe care ti le-am livrat au fost insotite de eventuale cadouri, cand returnezi produsele trebuie sa returnezi si cadourile.
  • Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate.

Alte date specifice privitoare la situatia si starea produselor sau pentru orice intrebari legate de procedura de retur nu ezita sa ne contactezi la numarul de telefon 0269 234 851 sau prin e-mail la adresa office@tapel-sibiu.ro Acest serviciu este dedicat strict persoanelor fizice.

Colaboratori